texnes-episthmh-mathisi.jpg

Η Σύνδεση της Επιστήμης με τις Τέχνες Μπορεί να Βελτιώσει τα Ακαδημαϊκά Αποτελέσματα

28 Ιουλίου 20200

Εξασκήστε αυτά τα αδέξια χέρια: Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να διατηρήσουν καλύτερα τις γνώσεις του, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου John’s Hopkins.

Η Μελέτη

Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Trends in Neuroscience and Education, οι ερευνητές διεξήγαγαν μια τυχαία ελεγχόμενη δοκιμή σε 16 τμήματα 6 σχολείων της Βαλτιμόρης.  Η δοκιμή περιελάμβανε 350 μαθητές 5ης τάξης και 11 εκπαιδευτικούς. Οι ερευνητές χώρισαν τυχαία τους μαθητές σε 2 τμήματα. Το 1 ήτανε της αστρονομίας & της επιστήμης και το 2ο ήτανε της περιβαλλοντικής επιστήμης & χημείας.

Σε 2 πειραματικές συνεδρίες, διάρκειας 3 έως 4 εβδομάδων, οι μαθητές συμμετείχαν είτε σε μία τάξη που ενσωματώνεται στις τέχνες, είτε σε μία κλασσική τάξη.

Η μάθηση με βάση τις τέχνες περιελάμβανε ραπ, σχέδιο, χορό ή δημιουργία κολάζ. Οι συμβατικές τακτικές περιελάμβαναν ανάγνωση εργασιών για λέξεις λεξιλογίου και φύλλα εργασίας.

Στη 2η συνεδρία οι συμμετέχοντες παρέμεναν στις τυχαίες ομάδες τους, αλλά έλαβαν το αντίθετο στυλ διδασκαλίας για μια 2η επιστημονική ενότητα.

Τα αποτελέσματα από τις δοκιμές και τις καθυστερημένες δοκιμές (10 βδομάδες μετά την τελική συνεδρία) έδειξαν ότι οι μαθητές ταξινομήθηκαν ως βασικοί αναγνώστες  που θυμίζουν σημαντικά περισσότερο το επιστημονικό περιεχόμενο και μαθαίνουν μέσω των τεχνών στην καθυστερημένη δοκιμή από τους βασικούς αναγνώστες που έμαθαν την επιστήμη μέσω συμβατικών μεθόδων.

Επιπρόσθετα, οι συγγραφείς διαπίστωσαν ότι η σειρά θεραπείας επηρέασε τα αποτελέσματα. Οι μαθητές που έλαβαν ολοκληρωμένη επιστημονική εκπαίδευση στην πρώτη συνεδρία θυμήθηκαν επίσης περισσότερα επιστημονικά πράγματα στη δεύτερη συνεδρία όταν έμαθαν  την επιστήμη μέσω συμβατικών καθηκόντων.

«Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η παραδοσιακή διδασκαλία φαίνεται να διαιωνίζει το κενό μάθησης για μαθητές που αποδίδουν σε χαμηλότερα επίπεδα ακαδημαϊκού επιτεύγματος»,

αναφέρει η Mariale Hardiman, αντιπρόεδρος ακαδημαϊκών υποθέσεων εκπαίδευσης στο Πανεπιστημίου John’s  Hopkins.

Πηγή: ASHA Leader

ΛΟΓΟΜΑΓΙΚΑ – Εργαστήρι Λογοθεραπείας στη Λάρισα

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία μας στο 2410 533 049 ή να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας για να σας εξυπηρετήσουμε.


Άφησε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευτεί. Yποχρεωτικά πεδία επισημαίνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.


Μετάβαση στο περιεχόμενο