ΝΕΑ

10108.jpg

1 Απριλίου 20200

Το στρές των ημερών το βιώνουν εξίσου έντονα, όλοι οι μύες του σώματος μας… Αυτό που θα χρειαζόμασταν θα ήταν θεραπευτικό μασάζ , να χαλαρώσουμε και να αδιάσει η σκέψη μας.

Μπορούμε όμως και αλλιώς…


10857.jpg

31 Μαρτίου 20200

Εύκολα, οικονομικά και παιδαγωγικά! Η διάσημη Ιταλίδα παιδαγωγός Maria Montessori συνιστούσε να παίζουμε με τα παιδιά ηλικίας 2-5 ετών παιχνίδια, τα οποία μπορούσαν να βοηθήσουν την ανάπτυξη του εγκεφάλου τους, χωρίς τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων αντικειμένων. Αυτά τα παιχνίδια περιελάμβαναν αντικείμενα που οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στα σπίτια μας, όπως βαζάκια και τα καπάκια τους, μανταλάκια και μερικά μικρά παιχνίδια. Εννοείται, βέβαια, ότι πρέπει να’μαστε πολύ προσεκτικοί ώστε το παιδί να μην τραυματιστεί με κάποιο απ’αυτά τα αντικείμενα.


21186.jpg

26 Μαρτίου 20200

Η παιδική δυσπραξία είναι μία κινητική διαταραχή, δηλαδή μία δυσκολία στην πράξη στην οποία υπάρχει νευρολογικό υπόβαθρο. Η δυσκολία εντοπίζεται στον κινητικό προγραμματισμό ή/και στην κινητική εκτέλεση, δηλαδή στον σχεδιασμό ή/και στην εκτέλεση μιας κίνησης. Από την σκοπιά ενός Λογοθεραπευτή εντοπίζεται στην ομιλία και στο σύστημα του στόματος ενώ από τη σκοπιά ενός Εργοθεραπευτή στο σύστημα του σώματος και της κίνησης του στο χώρο.


185.jpg

19 Μαρτίου 20200

Γιατί τα μωρά δεν πρέπει να παραλείπουν τη φάση του μπουσουλήματος;

Το μπουσούλημα φαίνεται να είναι μία σημαντική φάση στην ανάπτυξη του μωρού. Είναι ένα βήμα που υποθετικά κάθε παιδί κάνει. Ένας αυξανόμενος αριθμός παιδιών, όμως, το παραλείπουν και ο διάλογος που έχει πυροδοτηθεί σχετίζεται με το εάν είναι ή όχι απαραίτητο αυτό το βήμα για την ανάπτυξη τους.


2371.jpg

10 Μαρτίου 20200

Οι γονείς είμαστε τα πρώτα άτομα με τα οποία το παιδί μας καλείται να επικοινωνήσει. Είναι η πρώτη ανθρώπινη σχέση που χτίζει για αυτό και είναι πολύ σημαντική.

Από ποια ηλικία πρέπει να μιλάμε στο παιδί μας;


3622.jpg

5 Μαρτίου 20200

Έρευνες δείχνουν ότι γενετικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες κρύβονται πίσω από τη διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), αν και τα ακριβή αίτια δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα. Τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ερευνητές, προσπαθώντας να διερευνήσουν τους παράγοντες που προκαλούν ΔΕΠ-Υ, έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στο ρόλο της διατροφής. Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών έδειξαν ότι η διατροφή δεν προκαλεί ΔΕΠ-Υ.


mousikotherapeia-logotherapeia-larisa.jpg

22 Φεβρουαρίου 20200

Αυτό το άρθρο περιέχει  πληροφορίες σχετικά με τα οφέλη της μουσικοθεραπείας και της κίνησης στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Τα παιδιά δεν είναι όλα ίδια, τέλεια ή τυποποιημένα. Παρουσιάζουν ποικιλομορφία, αυθορμητισμό, ενέργεια και εκπληκτική προσωπικότητα. Μερικά εμφανίζουν φυσικές δυσκολίες, μαθησιακές δυσκολίες και/ή συμπεριφορικά θέματα. Σε  πολλές από αυτές τις ιδιαιτερότητες μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί η σωστή παρέμβαση που θα βοηθήσει τα παιδιά στην αίθουσα διδασκαλίας ώστε να μπορούν να φτάσουν το δυναμικό τους.


2542110.jpg

4 Φεβρουαρίου 20201

Αυτό το άρθρο παρέχει βοηθητικές πληροφορίες σχετικά με το Τρίγωνο της Εκμάθησης και πώς αυτό προωθεί την ικανότητα μάθησης. Κατά την ανάπτυξη του παιδιού εμπλέκεται το αιθουσαίο του σύστημα και η θέση του σώματός του σε σχέση με την βαρύτητα γύρω του.

Ας προσποιηθούμε για μια στιγμή πώς εκπαιδευόμαστε για να γίνουμε αστροναύτες. Χωρίς τη σωστή εκπαίδευση ώστε να βοηθήσουμε το σώμα μας να προσαρμοστεί στην ελεύθερη πτώση, για το πώς είναι χωρίς βαρύτητα, το σώμα μας δεν θα είναι ικανό να λειτουργήσει και μπορεί να αποπροσανατολιστεί. Το ίδιο συμβαίνει με το μωρό όταν είναι  στην κοιλιά της μαμάς. Μέχρι να ξεκινήσουν το μπουσούλημα, το περπάτημα, το άγγιγμα και το άρπαγμα δεν εξαρτώνται από το αιθουσαίο τους σύστημα.


Skip to content